tirsdag den 23. november 2010

Velkommen!

Jeg synes det vil være på sin plads at sige velkommen til min lille blog, til jer derude som nu skulle læse med.
Denne blog vil være alle mine udfoldelser i køkkenet og desuden alt, hvad der nu kunne dumpe ned midt i mit liv.

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg er studerende med kun 1½ år tilbage. Jeg ser frem til at blive færdig og håber på, at kunne tage til udlandet sammen med min kæreste. Jeg bruger meget af min fritid på at stå i køkkenet og eksperimentere med opskrifter, både nye og gamle, og forsøge at sætte mit eget præg på dem. De sidste mange uger, har jeg hver mandag også deltaget i et madkursus, hvor jeg har skulle lære at komme tættere på at lave gourmetmad. 

Udover mad, så er jeg ret begejstret for at læse og skrive selv, og jeg bruger også en god portion tid foran min computer. Nu med denne blog, bliver det så endnu mere. Både af madlavning og computer.

Men det var nok om mig. Jeg glæder mig til at få begyndt!

3 kommentarer:

  1. Hej og tillykke med bloggen Frk. Øvad :-)

    SvarSlet
  2. Sikken en fin blog - jeg glæder mig til at læse med:-)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet